Franczyza w gastronomii – nadal popularna?

BiesiadowoFranczyza w gastronomii cały czas jest popularna. Mogę to stwierdzić chociażby na podstawie liczby zapytań o współpracę, które ciągle otrzymujemy. Nasza propozycja franczyzowa cieszy się bardzo dużą popularnością ze względu na niski koszt inwestycji (około 45 tys. zł). Dlaczego akurat franczyza? Jest to w obecnych czasach najbardziej bezpieczna opcja rozpoczęcia działalności (nie tylko gastronomicznej). Franczyzobiorca otrzymuje pełne wsparcie oraz pomoc na każdym etapie współpracy, darmowe szkolenia personelu oraz całe nasze doświadczenie w branży HoReCa.

Działalność pod szyldem znanej marki w znacznym stopniu zmniejsza ryzyko niepowodzenia, ponieważ konsumenci mają większe zaufanie do restauracji sieciowych, które od lat funkcjonują na rynku. Dzieje się tak dlatego, że sieciowe pizzerie gwarantują jakość i smak potraw na stałym poziomie (pizza w każdej restauracji smakuje tak samo). Rynek gastronomiczny, mimo że jest już w znacznej mierze nasycony, jest jeszcze w stanie zmieścić nowe ciekawe koncepty. Taki, jak na przykład nasza druga sieć – Crazy Piramid Pizza, mająca w ofercie nowość na polskim rynku – pizzę w kształcie rożka. Poza tym, coraz więcej Polaków spożywa posiłki poza domem, i ta tendencja, mimo kryzysu, ma kierunek wzrostowy. A to dla nas, pracowników branży gastronomicznej, oznacza to że zapotrzebowanie na nasze usługi będzie rosło.

Śmiało więc można realizować marzenia o własnej restauracji, jednak jeszcze raz pragnę pokreślić, że najbezpieczniejszym wyjściem w tak niepewnych czasach jest otwarcie lokalu znanej, wypromowanej marki. Kolejnym argumentem świadczącym na korzyść lokali sieciowych jest obecna postawa konsumenta, który nie zawsze lubi eksperymentować (zwłaszcza jeśli chodzi o pizzerie), tylko woli znane i sprawdzone menu. Restauracje sieciowe dają gwarancję, że pizza w każdym lokalu sieci ma taki sam smak i taką samą jakość.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.